Internationale stage in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Lieke Hubers - WaarBenJij.nu Internationale stage in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Lieke Hubers - WaarBenJij.nu

Internationale stage in Zuid-Afrika

Door: Lieke Hubers

Blijf op de hoogte en volg Lieke

20 Augustus 2014 | Nederland, Huissen

Over 6 maanden is het dan zover; dan ga ik een onvergetelijke reis maken samen met 29 anderen. Ongelofelijk! Ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik erbij ben op 14 februari 2015 en dat ik dan in dat vliegtuig zit op weg naar Zuid-Afrika. Daar staat een gigantisch avontuur op me te wachten, daar ben ik van overtuigd.

Ik ben Lieke Hubers, ik ga nu naar 4 VWO tweetalig op het OBC in Bemmel. Ik ben 15 jaar oud en woon in Huissen. In mijn vrije tijd doe ik aan handbal, spreek ik af met vriendinnen en houd ik me bezig met muziek. Ik wil super graag deelnemen aan de reis naar Zuid-Afrika, omdat ik een verschil wil maken daar en ook mezelf als persoon verder wil ontwikkelen. Het lijkt me een onvergetelijke en indrukwekkende reis en ik zou heel graag deze ervaring met me mee willen nemen.
Zuid-Afrika lijkt me een prachtig land met een hele vriendelijke bevolking. Ik hoop dat ik echt wat voor de mensen daar kan betekenen en ik wil graag van ze leren, van hun cultuur en maatschappij.
Ik kijk er hartstikke naar uit; ik kan niet wachten, maar voordat we gaan moet er nog heel veel gebeuren..

Helaas kon ik er de eerste bijeenkomst niet bij zijn, dus ik heb wel wat gemist, dat vind ik wel echt super jammer. Maar binnenkort is gelukkig al de volgende bijeenkomst! Ik ben heel erg benieuwd. We moeten hard aan het werk, dat is zeker. Maar dat hebben we er ook zeker voor over. Wij weten allemaal waarvoor we dit doen. Het wordt een super drukke maar vooral gezellige tijd die we met z’n allen gaan doormaken. Ik weet zeker dat ik het heel interessant ga vinden. Ik heb superveel zin om dingen over Zuid-Afrika te leren en om iedereen beter te leren kennen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 1770

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: