Back home again :( - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Lieke Hubers - WaarBenJij.nu Back home again :( - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Lieke Hubers - WaarBenJij.nu

Back home again :(

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

01 Maart 2015 | Nederland, Huissen

Nou, wat gingen de afgelopen 2 weken snel!! Gister alweer in Nederland geland om 12.30. Maar het duurde nog wel even voor we de bagage hadden. Daarna werden we warm ontvangen door alle ouders, vrienden en familieleden. Zelfs een paar meisjes van het OBC gaven ons afrikaanse koekjes om ons welkom te heten. Ik had een beetje een dubbel gevoel, want aan de ene kant was ik heel blij om iedereen weer te zien, maar aan de andere kant besefte ik me nu ook dat het echt voorbij was. Ik moest nog wel even een traantje wegvegen toen ik iedereen van de groep gedag zei, want wat hebben we toch bijzondere dingen meegemaakt samen! Ik ga het groepsgevoel heel erg missen denk ik want we hebben het zo gezellig gehad met z'n allen en we hebben zoveel gezien en gedaan. We hebben Afrika op een hele bijzondere manier leren kennen.
Ik heb wel een beetje een dubbel gevoel, want aan de ene kant vind ik het heel fijn om iedereen weer te zien, maar aan de andere kant wil ik echt weer terug naar Zuid-Afrika. Ik vind het wel gek om weer thuis te zijn, want ik heb niet echt het gevoel dat ik lang weg ben geweest, maar toch wel dat ik iedereen al lang niet meer heb gesproken. Ik merk wel dat ik Afrika echt nu al mis, want ik was al wel een beetje gewend aan het vakantiegevoel en nu komt echt alles gelijk weer op je af.
Ik heb in ieder geval een onvergetelijke tijd gehad, zoveel mooie dingen gezien en zoveel mooie mensen ontmoet. Het was een hele bijzondere ervaring voor mij, want ik denk dat we Afrika op een hele bijzondere manier leren kennen. Ik heb heel veel geleerd van de Zuid-Afrikaanse cultuur! Stiekem hoop ik dat ik nog een keer terug kan, maar voor nu ga ik nog even uitrusten en nagenieten van deze prachtige reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 1768

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 02 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: